0911 66 77 03
po-pia
9-18h
 
 

Highway - V. úroveň školy šmyku

Highway - V. úroveň školy šmyku

 

 

Kolízie na diaľniciach môžu mať oveľa horší dopad na zdravie a život vodiča aj spolujazdcov ako kolízie v meste. Tento tréning naučí účastníkov správne zareagovať vo vysokej rýchlosti, keď už nie je možné zabrzdiť pred prekážkou. Tento tréning jednoznačne dokáže zachraňovať životy.

 

Tréning je vrcholom ponuky nie len spoločnosti SuperDRIVE, ale aj vrcholom nemotoršportového jazdenia v celoeurópskom meradle. Tréning je vhodný pre skúsených, vyjazdených vodičov s praxov v desiatkách až stovkách tisícov kilometrov. 

 

 

PODMIENKY

 

POZOR: Tento tréning NIE je možné absolvovať bez predchádzajúcej účasti na  tréningu III. Advanced

- Vlastné vozidlo (rok výroby max. 2010)

- Vozidlo musí mať ESC, letné pneumatiky

- Nesmie to byť SUV a OFFROAD

- Treba rátať s miernym opotrebením pneumatík

 

(max. počet účastníkov: 10)

 

Tréningové centrum: Trenčín 

 

Zvládli by ste vyhýbací manéver na diaľnici v tempe vysoko nad 100 km/h? Diaľničný tréning V. HighWay spoločnosť SuperDRIVE realizuje ako jedna z len dvoch spoločností v cele Európe! Spolu s tréningom IV. Dynamic sa jedná o vysokú školu šoférovania. Tréning je určený vodičom, ktorí sú na stále viac preplnených diaľniciach často v rýchlom ľavom pruhu. Súčasťou tréningu je nácvik krízového brzdenia z vysokých rýchlostí 100 až 150 km/h. Vodičsky, aj na techniku mimoriadne náročné vyhýbacie manévre pri plných brzdách z diaľničných rýchlostí a v neposlednom rade aj dvojitý a trojitý vyhýbací manéver cez stredný a pravý jazdný pruh v prípade náhlej kolóny v rýchlom pruhu, za ktorou už nie je možné včas zastaviť. Tento tréning sa realizuje výlučne na letisku za suchého aj mokrého počasia. Tréning prináša isté riziko pre vozidlo a mierne poškodenie pneumatík v prudkých manévroch, ktoré sú za hranicou možností a limitov zásahov stabilizačného systému. Diaľničný tréning môže absolvovať účastník tréningu III. Advanced. Tréning nie je možné absolvovať na aute typu SUV a Offroad. Každé vozidlo musí byť vybavené ESC systémom a musí byť novšieho dáta výroby ako 2010 (na výnimku inštruktora aj staršie).

 

Teória 1h:

 

Viac než klasická teória v tomto prípade ide o bližšie osobné spoznanie sa s účastníkmi tréningu v spoločných rozhovoroch, spoznanie prípadných traumatizujúcich zážitkov z diaľnic, prípadných autonehôd, osobných limitov a tiež rozprava o technike vozidiel na ktorých budú tréning absolvovať. Nasleduje spoločná podrobnejšia kontrola vozidiel, tlaku v pneumatikách, pneumatík samotných a funkčnosti stabilizačných systémov.

 

 

Prax 3 h:

 

Po podrobnejšej kontrole technického stavu vozidiel si vodiči postupným zvyšovaním rýchlostí vyskúšajú krízové brzdenie z vysokých rýchlostí, jednoduchý vyhýbací manéver o jeden jazdný pruh s brzdením, dvojitý vyhýbací manéver cez tri jazdné pruhy a vrcholom tréningu je trojitý vyhýbací manéver. Zvyšovanie rýchlosti prichádza veľmi postupne, aby boli manévre v týchto vysokých tempách stále v prvom rade bezpečné. Preto nie je možné v tréningu akceptovať auto bez stabilizačného systému a ani autá s vysokým ťažiskom a svetlou výškou.

 

 

 

Ake znalosti získam?

 

-       pochopenie súvislosti veľkého nárastu brzdných dráh z vysokých rýchlostí 100 – 150 km/h

-       zvládnuť vyhýbací manéver o jeden jazdný pruh v tempách nad 130 km/h z brzdením

-       zvládnuť vyhýbací manéver o jeden jazdný pruh v tempách nad 130 km/h bez brzdenia

-       zvládnuť dvojitý vyhýbací manéver cez dva pruhy v tempách nad 130 km/h bez brzdenia

-       zvládnuť trojitý vyhýbací manéver cez tri pruhy v tempách nad 130 km/h bez brzdenia

-       objavenie limitov pneumatík a ESC na suchom, alebo mokrom povrchu v rýchlom slalome

 

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií